Voor het verzorgen van financieel maatwerk

06-36554738

info@financialcare4u.nl

Kruizebroederstr. 55

Sneek, Nederland

09:00 - 17:30

Maandag t/m vrijdag

Onze Aanpak

Om jouw financiële administratie zo efficiënt mogelijk te verwerken, doorlopen we vier overzichtelijke stappen.

Jij maakt de facturen voor je klanten en je ontvangt facturen van leveranciers. Deze worden direct gekoppeld aan de financiële administratie óf je stuurt ze naar je persoonlijke e-boekhouden mail adres.

De verkoopfacturen worden automatisch geboekt in E-Boekhouden. De inkoop- en kostenfacturen worden door de klant in gescand of gemaild en vervolgens door ons ingeboekt.

Afhankelijk van onze afspraken betaal je de facturen die nog niet betaald zijn zelf één voor één via internetbankieren óf gaan we een stap verder. Kies je voor het laatste, dan vink je de factuur aan als je akkoord bent, zodat deze wordt klaargezet voor betaling via internetbankieren. Je hoeft dus zelf geen gegevens meer in te voeren!

De bankmutaties worden automatisch ingelezen en gematcht in E-boekhouden. Zijn er facturen nog niet voldaan door je afnemers? Dan stuur je die partijen geautomatiseerd een herinnering. Je financiële administratie is zo altijd volledig én geborgd.

De financiële administratie wordt zoveel mogelijk met automatische toewijzingen in E-Boekhouden geboekt. Wij houden de cijfers scherp in de gaten. Als er bijzonderheden zijn, zoals dubbele of foutieve facturen, dan trekken we meteen aan de bel. Je kunt zelf op elk moment meekijken. Als je wilt, heb je via het dashboard altijd inzicht in de financiële stand van zaken van je onderneming.

Zodra de gehele administratie is bijgewerkt, maken wij een rapportage op. Afhankelijk van de gemaakte afspraken krijg je maandelijks of eens per kwartaal een financiële rapportage toegestuurd. Minimaal eens per jaar nemen we de gezondheid van je onderneming met je door, net als je prognose, fiscaliteiten en IT-ontwikkelingen.